nieuwjaar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu nieuwjaar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu

nieuwjaar

Door: mattijs

Blijf op de hoogte en volg

01 Januari 2007 | Thailand, Bangkok

Om te beginnen allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik hoop dat jullie het beter gevierd hebben dan mij. Waarschijnlijk slapen de meesten nu nog hun roes uit.

Na weer een lange dag van wachten ben ik in Bangkok aangekomen. Op Siam sqaire zou er een mooie vuurwerkshow komen. De grootste van Asia. En ik zit op loopafstand in een hotel. Dus dat komt wel goed dacht ik. Dus niet.
Wegens 6 bomaanslagen door de stad heen hebben ze uit veiligheid alles afgelast. Mensen worden naar huis gestuurd en je moet grote groepen vermijden. Met andere woorden om 21:00 uur was het afgelopen. KUT dus, niets anders op om naar het hotel te lopen. Nog even een Thaise voet massage en paar Heineken kopen. Oud en nieuw vieren met Freddie H. Ook dat mocht niet helpen want na aankomst in mijn hotel begon de kip vervelend te doen. Klokslag 12 uur zat ik op mijn wc en kon er in geen mogelijkheid afkomen. Een beetje sms-en met diegene die me gelukkignieuwjaar wensen. Het zijn er nog al wat dus er denken veel mensen gelukkig nog aan mij. Ik had natuurlijk het anders willen hebben mijn laatste minuten van 2006 maar goed dit was ook een hele ervaring. Als ik terug denk aan afgelopen jaar is er veel gebeurd. Het was een heel mooi jaar geweest. Eindelijk heb ik iemand gevonden die niet zeurt (of nog niet, Kim?) en Jess, een heel lief menneke. Asha nieuw nichtje (nog een paar dagen dan zie ik ze ook, en ons Daan natuurlijk)Miniscus tranplantatie en natuurlijk het behalen van mijn diploma en de daarbij hoorende vast contract (ik ben nog steeds erg dankbaar voor alle hulp). Niemand meer die me wat kan flikken.
En komende jaar wordt nog veel mooier.
Samenwonen, nieuwe Stolberg, remco trouwen, en misschien krijg ik wel het tropisch visje te zien.
In iedergeval allemaal nog een heel gelukkig jaar vanuit Bangkok gewenst. En zie mijn nieuwjaarskaart

  • 01 Januari 2007 - 12:10

    Peter En Marga:

    hoi Tijs
    een gelukkig nieuwjaar en dit jaar wordt het jaar van jullie drieen hebben we al tegen ons Kim gezegd.
    hopelijk is de situatie wat rustiger daar,want dat was wel even schrikken.natuurlijk zijn we stik jaloers op jou met dat lekkere weer daar, en wij hier in de regen met 11 graden.wat dat tropisch visje betreft heb je die nog niet genoeg gezien dan?. vast hele mooie.
    daar win ik het toch niet van.maak er iets moois van en je weet wat je me belooft heb met je hand op je hart,( was het de linker of de rechter kant?)
    groetjes Peter en Marga.

    nog even voor de rest van de familie van Dorenmalen in Australie de beste wensen voor 2007

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2007

nog een paar dagen

11 Januari 2007

adelaide

05 Januari 2007

ons Daan

03 Januari 2007

op weg down under

01 Januari 2007

nieuwjaar

Actief sinds 11 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3970

Voorgaande reizen:

25 December 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: