op weg down under - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu op weg down under - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu

op weg down under

Door: mattijs

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Even snel een berichtje vanuit het vliegveld van KL, Maleisie. Ik was al vroeg vertrokken vanuit Bangkok dus had nog tijd genoeg om even KL te verkennen. Natuurlijk ben ik naar China Town geweest. Dat zijn een hele boel stalletje waar ze je naar binnen proberen te lokken om je van alles aan te smeren. Naturlijk alles spotgoedkoop en echt nep. Ik zit al aan mijn 20 kg bagage anders had ik nog meer kleding gekocht. Ik heb me wel laten omlullen om een Rolex te kopen. Niet van de echte te onderscheiden. Ik hoop niet dat ik straks bij de douane wordt aangehouden anders ben ik alles weer kwijt. Zelfs mijn koffer is namaak. Moet ik toch in mijn boxer door de douane. Want die heb ik gewoon in NL gekocht. Ik ga nu van de hectische Asia naar het rustige Australie. Het zal wel wennen zijn. Bij onze Daan moet ik weer op gewicht komen want ik ben flink afgevallen. Maar het bier staat al koud dus dat is geen probleem. Henk en Marianne, ik land morgenvroeg om 8:15 en kei leuk dat je me komt ophalen.
Ik laat nog wel wat meer van me horen zodra ik in Australie ben.
Kim ik bel je binnenkort op, moet je wel ergens zitten waar ze een vast telefoon hebben want anders is het onbetaalbaar. Of via de pc bij mij gaat ook.
Ciao tuti

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2007

nog een paar dagen

11 Januari 2007

adelaide

05 Januari 2007

ons Daan

03 Januari 2007

op weg down under

01 Januari 2007

nieuwjaar

Actief sinds 11 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 3970

Voorgaande reizen:

25 December 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: