nog een paar dagen - Reisverslag uit Echuca, Australië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu nog een paar dagen - Reisverslag uit Echuca, Australië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu

nog een paar dagen

Door: mattijs

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2007 | Australië, Echuca

Nu is het echt aftellen, nog een paar dagen en dan land ik alweer in Amsterdam. Het is goed geweest. Tijd om weer aan de bak te gaan. En trouwens over 4 weken heb ik weer vakantie. Carnavalvakantie, en daar heb ik ook heel veel zin in. Ik heb deze vakantie Super veel meegemaakt en natuurlijk tenopzichten van Nederland, mooi weer gehad. Mooi weer? ik heb vandaag de hele dag binnen gezeten vlak bij de airco. Het was gewoon te warm buiten. 43 graden met een warm windje. Vanochtend ben ik met Daan en zijn kids wezen wandelen. Niet te doen, geef mij dan maar het weer in Nederland. Daan en ik hebben weer eens goed bijgepraat. Het viel ons beide op dat we het vaak over kids hadden ipv over de dames (van vroeger). Tja we worden allemaal ouder. Het valt me wel op dat als je twee kinderen hebt je leven een stuk drukker wordt. Damon en Asha lossen elkaar goed af met janken en poepen.
Wat ik allemaal bij Daan doe, bekijk de foto's maar. Het is niet veel. Ik heb ook een paar foto's bij zitten van Adelaide en de weg er naar toe.
Donderdag ga ik naar Melbourne, ik slaap dan bij Robbie, een broer van Suzie en ga eens kijken of ik kaartje van Melbourne open kan regelen. Niet dat ik tennis zo leuk vind, maar ik ben nu toch in de buurt.
Waarschijnlijk is dit mijn laatste bericht want veel te vertellen heb ik niet.
tot over een paar dagen

  • 16 Januari 2007 - 16:34

    Fam. Hooijen:

    hey tijs, goede reis en we zijn blij je weer terug te zien.
    groetjes

  • 19 Januari 2007 - 08:34

    Peter En Marga:

    hoi tijs geniet nog maar even van de zon want die is hier ver te zoeken.een goede reis terug en we zien je zondag.

  • 19 Januari 2007 - 10:29

    Kim En Jess:

    hey scatje, werd tijd dat je weer eens thuis komt, je heb nu lang genoeg buiten gespeeld, back to the real world!!!!goeie reis xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Echuca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2007

nog een paar dagen

11 Januari 2007

adelaide

05 Januari 2007

ons Daan

03 Januari 2007

op weg down under

01 Januari 2007

nieuwjaar

Actief sinds 11 Dec. 2006
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 3970

Voorgaande reizen:

25 December 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: