ons Daan - Reisverslag uit Sydney, Australië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu ons Daan - Reisverslag uit Sydney, Australië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu

ons Daan

Door: mattijs

Blijf op de hoogte en volg

05 Januari 2007 | Australië, Sydney

Hehe, na 2 uur stil staan op de taxibaan in Maleisie, waren ze eindelijk klaar met het maken van een van de vliegtuigmoteren. Na al die vertraging heb ik 8 uur in spanning gezeten of ze niets over het hoofd gezien hadden. En natuurlijk zoals altijd heb ik me zelf weer voorgenomen nooit meer naar Australie te vliegen. Wat een klote eind. En ik moet straks nog terug ook.
Op het vliegveld in Melbourne ging ik heel rap door de douane heen. Honderden mensen moesten in rijen wachten om hun koffers open te maken terwijl ik zo door mocht lopen. Ik heb dat betreft altijd geluk.
Op het vliegveld stonden Henk en Marianne al te wachten (2 uur). We zijn meteen door gereden naar de camping in Enchuca. Ons Daan had al paar gebeld waar ik bleef. Het bier stond namelijk al koud.
's avonds hadden we met de familie van Dorenmalen gezellig ge-bbq. Het was vanouds gezellig. Mijn nieuw nichtje, net 8 dagen oud heb ik mogen bewonderen en mijn neefje een keer gekieteld. (waar zijn jouw knopjes dan?) En we hebben eindelijk de familiefoto gemaakt. Tuurlijk waren we zonder Kim en Jess niet compleet. Misschien in 2009 want Daan heeft beloofd dan naar Europa te komen.
Het eten was lekker en het bier smaakten weer goed.
Daan maakt altijd zelf bier en dat heb ik geweten ook. De bodem van mijn glas heb ik niet 1 keer gezien, steeds opnieuw schonk hij met een eigen thuistap mijn glas weer vol. Zoals jullie al raden begon ik al snel met dubbele tong te praten. Shit ik werd zo zat als een aap, waarschijnlijk kwam dat door de jet-lag (smoes). Het voordeel van zijn bier is, dat je de volgende dag geen kater hebt. Vandaag gaan we dus rustig verder met zuipen.
Nu dat de familie zo goed als compleet is mis ik Kim en Jess nog meer. Ik zie veel overeenkomsten met Damon en Kim? je had het hier weer naar je zin gehad. In ieder geval lekker warm.
Ons Daan is nu naar Swann Hill vertrokken voor de generalen repetitie van een bruiloft. Hij is de best-man van een van zijn vrienden, Andrew. We hebben meteen zijn huis in beslag genomen en ik ben begonnen aan mijn was. Werd tijd want alles was gebruikt en ik stonk een uur tegen de wind in. (nu niet meer hoor).
Morgenvroeg vertrekken we met zijn alle naar Swann Hill voor diezelfde builoft. We zijn allemaal uitgenodigd, en ik heb mezelf gewoon opgedrongen.
Vandaag ga ik het rustig aandoen en een beetje zuipen in de tuin. Wel in de schaduw want het is hier bloedheet.
Na de bruiloft gaan we aan de rivier de Murray eten, spelen, zwemmen, bbq, zuipen (alweer) je weet wel, een normale familie uitje. Daarna vertrek ik samen met Henk, Marianne en Mayke naar Adelaid om daar (ik) een paar dagen aan het strand te liggen. Mayke vliegt terug naar Nederland, pa en ma reizen door en ik rij weer even terug naar ons Daan. (1800 km) Mijn laatste dagen van de vakantie verblijf ik in Melbourne. Chillen in de stad en natuurlijk nog wat op het strand liggen. Ik moet bruin terug komen. Mag niet verliezen van Kim's zonnebank.

  • 05 Januari 2007 - 22:34

    Fam.hooijen:

    hey tijs, knap nichtje heb je hoor!
    wens jij jullie daan en zijn vrouw proficiat.
    maar natuurlijk ook opa en oma he!
    fijn dat je in australie bent, daar is het in ieder geval rustiger.
    en voor we het vergeten, de allerbeste wensen voor jullie allemaal.
    en marga en peter hebben natuurlijk gelijk: dit wordt jullie jaar!
    geniet ervan en heel veel groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2007

nog een paar dagen

11 Januari 2007

adelaide

05 Januari 2007

ons Daan

03 Januari 2007

op weg down under

01 Januari 2007

nieuwjaar

Actief sinds 11 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 3970

Voorgaande reizen:

25 December 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: