op weg - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu op weg - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van mattijsvandorenmalen - WaarBenJij.nu

op weg

Door: mattijs

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

dinsdag tweede kerstdag kom ik aan op kuala Lumpur. Ik blijf daar niet lang maar vlieg meteen door naar Phuket, Thailand. Om 13.00 uur kom ik daar aan en rij door naar de pier om een hotel te vinden. Woensdag 27 december reis ik af naar Ko PhiPhi waar ik een aantal dagen zal verblijven. Maar nu nog eerst even alles voorbereiden en afscheid nemen vam Kim en Jess.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2007

nog een paar dagen

11 Januari 2007

adelaide

05 Januari 2007

ons Daan

03 Januari 2007

op weg down under

01 Januari 2007

nieuwjaar

Actief sinds 11 Dec. 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 3970

Voorgaande reizen:

25 December 2006 - 20 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: